2012. március 10., szombat

69. nap - haha :D

Oké, akkor összegezve:

Program: diéta: total fail.     jelenlegi eredmény: ha minden igaz, tartós 4 kg mínusz, amire én nagyon nagyon büszke vagyok. :)

Amire pedig a legesleginkább büszke vagyok az az, hogy az "utolsó előtti" napon, elmentem futni! :)
"Cipőkötés" és "miafrancértNemmondjamárhogy2km" megállás kivételével NEM álltam meg egyáltaláán! :)))



Valaki okos légyszi mondja meg, hogy ez mit jelent :D
ELEVATION: 115 m (total gain) / 112m (loss) 45 m minimum  133 m maximum


Nagyon jó érzés, hogy megcsináltam :)

És.. ami nagyon meglepő, hogy ezt (kb. 2,3 km-t)1 éve 25 perc körül futottam. (jó sétáltam is akkor)

Most meg simán...:) Jaa.. azt majd elfelejtettem, hogy közben sikerült valahogy szüneteltetni, úgyhogy fél km + :D Csak ért valamit az a sok torna, amivel ezek szerint növelhettem az állóképességem :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése