2012. február 21., kedd

51. nap - mérés

Súly: Dekára ugyanannyi.. 61,2. Fogalmam sincs, hogy ennek most örüljek e vagy sem.. :D Egyrészt nagyon jó, mert nem híztam vissza egy kicsit sem, annak ellenére, hogy nem tartottam a diétát. És sajnos nem is tornáztam, mivel 1 hete nem tudok kimászni a náthából... Eddig nem akartam itthon maradni, mert első hét a gyakorlatból stb, de mostmár jobbnak láttam, hogy 1 napot itthon maradjak inkább. És már jobban is vagyok kicsit :)
Btw. tegnap volt allergiavizsgálatom, teljesen negatív, úgyhogy most már 100%, hogy nem vagyok allergiás. Allergiagyógyszert el is hagyhatom, helyette orrsprayt kell használnom, ami majd visszahúzza a polipokat, reményeink szerint, aztán egy orrsövény műtét és minden csodás lesz.. :D haha.. "ha nem lenne humorom" (imááádom - Egymás szemében)
Szóval, torna és diéta hiányában 0 +. Viszont mindent figyelmen kívül hagyva, oda a mérésenkénti -1 kg, amivel elértem volna az áhított 5*-ot. Báár.. még 19 nap van vissza, 10 naponta 1 kg és megvan :)) Na jó.. mozogni továbbra sem tudok még... de megteszek mindent azért, hogy hamarosan tudjak :)

2 megjegyzés:

  1. És mi van akkor, ha nem 19 napig, hanem 29 napig csinálod? :) Vagy akárhány napig, amíg el nem éred az 5*-ot? És akkor nem is frusztrál annyira ez a mostani helyzet, ami egyébként nem rossz, diéta és mozgás nélkül súlyt tartani... de jó is lenne.

    Jobbulást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, még az is lehet, hogy tovább tartom :) Bár alapból nem úgy terveztem, hogy lejár és onnantól torta és pizzahegyek majszolása lesz :)
      Köszi! :)

      Törlés