2012. február 6., hétfő

36. nap + menü


Nos hát...úgy gondoltam, egy ideig szüneteltetni fogom a blogolást, meg úgy ánblokk mindent, de!! ma megkaptam az új menüt és ezt így első ránézésre, simán tudom tartani! :) Az egyetlen problémám a hallal van, de ideje megbarátkoznom vele, mivel nagyon hasznos.
F. is azt mondta, hogy a 3,2 az semmi és hogy már 6 is lemehetett volna, ha tényleg tartom a diétát :( De jó is lett volna.
Szóval.. most összeszedem magam és ezt a maradék 34 napot megcsinálom!!
14-étől mondjuk oviban leszek, ott érdekes lesz, de max. előre kell akkor főzni:)
Edzéseken is próbálok tuningolni és reménykedni, hogy jön már végre a jó idő és el tudok járni futni. Az tényleg kiárt, hogy ilyen időben kezdjek el újra futni.. Holnap pl. egy aerobicot beiktatok, ha minden jól megy, ami 1 órás. :)
Tényleg mindenkinek köszönöm a biztatást és a segítséget!
Anyway.. kisebb adag fehérjét lehet venni? Mert az az óriás zacskó soha nem fogyna el..és 6000.. (legalább) márpedig annyira nem lesz szükségem. Most még van egy kicsi, de úgy hogy minden vacsora fehérje lesz, hamar el fog fogyni. :(

A menü:




R: 2 alma, 2 pufi
T: 1 kiwi
E: húsleves (minden nélkül) 2 szelet husi, sült répa :D
U: kb. 4 ek grízes tészta, 2dl tejeskávé
V: fehérjeshake (1dl tej, 1,5 víz, 1 ek fehérje)

Mozgás: 30perc cardio-erősítő, 8 perc fenék, 8 perc has (erősítő)
Büszke vagyok magamra, egész jól ment..:) Kicsit nehezíteni kell, mert ez most nem izzasztott meg.. igaz, nem is telje erőbedobással csináltam, mert nem volt egyáltalán kedvem ma hozzá, de ahhoz képest nem rossz a 46 perc :)

2 megjegyzés:

  1. Ne hagyd abba a blogolást, már egész jól összeszoktunk itt páran :)

    Ha tényleg elszántad magad, akkor holnap vásárolj be mindent, és holnaptól az utolsó betűig tartsd be a programot. Gondolj bele, csak egy hónapról van szó! Ennyit csak tudsz áldozni az álomi alak elérésére?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem én kicsit kilógok abból a társaságtól (sajnos :( De azért köszi :)

      Azon leszek mindenképp! :) Én is úgy vagyok vele, hogy ennyit ki lehet, sőt ki kell bírni!:)

      Törlés