2012. február 14., kedd

44. nap... vagy valami hasonló, de semmiképpen sem a diéta egy napja..

Ma nem írom le a kaját, mert semmi menühöz kapcsolódó nem volt.. Össze kell szednem magam, rendszerezni a dolgokat.. átgondolni, hogy hogy tudom folytatni ezt az egészet.
Eszméletlen jó volt a mai napom, de most pont annyira szar. Teljesen ki vagyok merülve. 19:28 és én aludni akarok.. és emellé egyszerűen éhen veszek.. nagyon durva... sütiztem is.. és egyre inkább csak csalódok magamban.. ennyit nem bírok ki.. Pedig annyira elhatároztam magam és annyira magabiztos voltam, hogy ezt a 35 napot már megcsinálom diéta szerint, főleg, hogy "új" menüt is kaptam.. erre megint itt vagyok, teljesen szétcsúszva, éhezve.. önkontroll nélkül. Szükségem van az édesre, a sütire, vagy bármire, csak ne legyek korlátozva. Közben meg rohadtul bűntudatom van és már nem is esik olyan jól.. egészen addig míg nem jön a következő, amikor újra jóízűen beleharapok és puff meg is jelent a kis angyal, hogy ezt azért mégsem kéne...
Miért nem lehetek én is pálcika, annyi kajával, amennyi csak belémfér?! Közben meg barátom agyon dicsér, hogy milyen jól nézek ki (és tényleg!) ami annyira jól esik, hogy azt le se lehet írni... és mégis.. akaratilag egy óriási 0!!!!! vagyok....
Ez a szar helyzet.. nyavalygás vagy sem nem megy...Azt hiszem ez már ilyen (vagy semmilyen) formában nem fog összejönni.
Elképzelhető, hogy másnak sikerül, kolesz és sport mellett is csinálni mindezt, nem vagyunk ugyanolyanok.. Ha nekem nincs rendben az életem, akkor nem tudok ilyen dolgokra plusz energiát fordítani. Márpedig nekem ez rengeteg energiát igényel.. A tornával nincs gond, mert az nagyon sokszor jól is esik, de az étel.. figyelni rá.. visszafogni magam... előre főzni.. áhhh...
Nem tudom mi lesz most... majd megpróbálom összeszedni magam.....

6 megjegyzés:

  1. ha nem akarod, ne csináld, nem kötelező:) ha meg akarod, szedd össze magad. nehéz, de ki mondta, hogy könnyű?:)
    próbálnánk segíteni, de mindent kimagyarázol...
    amikor én kezdtem, pontosan akkor költöztem el otthonról, ahol ki voltam szolgálva, így nekem triplán nehéz volt, plusz soha, semmit nem sportoltam, most meg bakker lefutottam 10 km-t, pedig én se vagyok az akaraterő mintaképe, de ezt meg AKARTAM tenni, nagyon! mindez a lelkemetés építette, sokkal határozottabb lettem, kitartóbb, küzdőbb. ha feladod, sosem ismered meg azt, hogy csupán attól, mert például lefutsz 10 km-t, hogy megváltozol te magad is...és nem a barát a lényeg, ha magadnak nem tetszel. pálcika meg ne akarj lenni.

    VálaszTörlés
  2. még valami. hagyd a csudába az előírt étrendet, menj prettywitch blogjára, írj neki e-mailt, már többször mondta, hogy segít, egyél úgy, ahogy jól esik, de egészségesen!!! számold a kalóriát, számold ki a szükségleted, menj fel a lifetilt blogra, keresd ki a testalkat diétás postokat stb. tegyél valamit, ha el akarsz érni valamit. próbáljuk mi itt megtenni helyetted, de nyilván ez nem lehetséges.

    VálaszTörlés
  3. Ha az édesség a kritikus, akkor találd meg, mi az a legalacsonyabb kalóriatartalmú édesség, amit szeretsz is, raktározz be otthon belőle, minden más édességet dobj ki/ajándékozz el, és ha édességre vágysz, edd ezt. Nekem ilyen a pirosgyümölcsös cerbona szelet, amiben csak 66 kalória van, eggyel általában kibírom, de kettővel sem vágom agyon az egész napi diétát, és kettőnél többet egyszerre még sose ettem.

    És tervezetten iktass be minden napodba édességet. Én ebédre is eszem és a vacsim is édesség. Más ettől hülyét kapna, én meg nem bírnám ki nélküle.

    A lényeg, hogy találj olyan diétát, amit be tudsz tartani. Mivel te ismered magad a legjobban, amit más ír, az nem fog mindenben stimmelni. Állíts össze magadnak valamit, amiben az általános szempontok mellett a saját igényeidet is vedd figyelembe, és akkor már nem lesz szenvedés betartani sem. Ha gondolod, ötletek miatt nézd meg, én miket eszek. Nálam ez nem tervezett, hanem épp ami jön, ettől nem érzem magamat gúzsba kötve.

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Persze, minden oké :) Kedves tőled, hogy aggódsz :) Csak nem volt időm most nagyon blogolni.. Hozzá kell még szoknom ehhez, hogy most teljesen más az életem, mint eddig, amikor kb. semmit nem csináltam, most meg azt sem tudom, hogy hol áll a fejem.. de örülök neki nagyon :) végre kizökkentem az eddigi megszokott kis világomból. Csak hát.. tényleg hozzá kell szoknom. :)

      Törlés
    2. Semmi baj :) Örülök, hogy rendben vagy, pörögj nyugodtan :)

      Törlés