2012. február 8., szerda

38. nap

Naa ma megvolt az óriási bevásárlás, anyummal mentem, úgyhogy egész "olcsón" megúsztam. 2500 volt kb úgy, hogy csirke, borsó, tészta, ananász nem az én kártyámról fogyasztott :D De így is azért kicsit sok.. ha ezt minden héten ki kell fizetnem...hát.. semmi pénzem nem marad.  na jó, most azért vettem olyanokat is, amit nem kell egy jó ideig venni: cornflakes, pufi, négercsók (hogy fogom kibírni, h csak 1et egyek :D) abonett.

És...a legszörnyűbb a mai napban, tonhal... rágondolok rosszul vagyok..de vhogy legyűröm.. heti kétszer csak menni fog. Igaz, ma 15 dkg hal lenne és csütörtkön lenne halkonzerv, de először elég lesz ez a kis 90 grammos konzerv is, csak nem fogok jóllakni.. mindegy, ha nagyon nem megy, ma csirkemell van itthon, eszek azt helyette.

R: 1 cs jóreggelt, elfelejtettem, hogy szabad tejet :(
T: 1 körte
E: 2 szelet csirkemell, borsófőzelékből, lé nélküli borsó (jó keveset :/) 1 málnás négercsók :)) ---> hát nem vagyok elájulva tőle, rohadt édes, de mégsem olyan finom, mint mondjuk egy pilóta tallér :D
U: 10 dkg ananász
V: fehérjeturmix


Ja...egyébként nem érzem, hogy most fogytam volna..sőt.. kicsit nehezebbnek érzem magam :(( remélem rosszul, de nem fogok ráállni a mérlegre 40-41. nap előtt csak azért se :S :D
És az a baj, hogy még arra se lehet fogni, hogy mindjárt megjön, mert még kb. 8-10 nap..:/


Basszus... olyan hasmenés jött rám egyik percről a másikra, hogy alig értem el a wc-ig...:SS De tényleg semmi hascsikarás, vagy rosszullét.. Ez mitől lehet? Nem ettem tegnap semmi olyat, ma meg aztán főleg..:/ Mindegy.. a biztonság kedvéért bevettem két széntablettát.. remélem a diétára semmi negatív hatása nem lesz..

Mostantól, ha netán előfordulna, hogy nem u.a., mint a menü, ilyen színű lesz.
Hal+rizs kombónak lőttek, mivel nővérem megette a rizst. Viszont anyum pont azt főzött, amit mindennap kellett ennem múlthéten, úgyhogy gondoltam jó lesz az, mivel éhen haltam volna, ha még 2 percig is akár nem ehetek. Őszintén szólva továbbra is éhes vagyok.. de ez már lehet csak pszichológia, hogy csak azért is ennék.
Báár... a gyomrom betudom csapni csak pszichológiával és korgásra bírni? :DD

Torna: 1 óra táncolás!! :)) (40 perc cardioparty, 20 perc Tracy Anderson tánckoreográfia gyakorlás :D)

2 megjegyzés:

  1. Felejtsd el azokat a kajákat, amiket utálsz! Ne egyél halat, ha nem szereted, egyél helyette csirkét.
    Az étrend tetszik, a borsófőzelék, ha anyukád lightosan csinálta, nem ronthat annyit az ebéden, hogy túlszaladj a kalórialimiten.
    Esetleg azért érezheted magad jobban "elteltnek", mert lassabban felszívódó dolgokat ettél, ami jobban eltelít.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából azért nem szeretném lecserélni a halat, mert tudom, hogy nagyon egészséges és meg tudom enni úgy tűnik :) Tegnap előtt ettem tonhalas szendvicset, tegnap meg tonhalkonzervet és semmi bajom nem volt. :) Igaz, nem lesz a kedvenc kajám, de nem annyira vészes, mint gondoltam :)

      Törlés