2012. február 7., kedd

37. nap

R: 2 kiwi (10 dkg)
T: 5 dkg zabpehely, 1,5 dl 1,5%os tej, 1 ek fehérjepor
E: 10 dkg durung tészta, 10 dkg husi, fűszeres paradicsomszósz -  fúúú nagyon kevésnek tűnt akkor, de éhes viszont nem voltam.. bár.. most már kezdek az lenni.
U: 1 grapefruit (68kcal) 1 müzli szelet (nem bírtam enélkül) 
V: 1,5 dl tej (nem otthon vagyok úgyhogy fehérje kimarad:(

Tornaaaa kész! :) Na most majd' meghaltam, mert ugyanaz a kombó (Jilian+ 8-8perc) csakhogy most a level 2-t csináltam.. hát.. significantly harder....

18:45 Nagyooon éhes vagyok és estére csak egy pohár tej :(((

Együtt sütöttünk sütit barátom anyukájával és 1 darabot sem ettem!! :(((( de azért kicsit örülök is..nem gondoltam, hogy erre képes vagyok..:)

4 megjegyzés:

  1. Ez eddig nagyon jó, bírt ki! Tésztát enni azért szívás, mert viszonylag sok kalória, de mégis hamar megéhezel utána. De mindjárt itt az uzsonna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így igaz..csakhogy az uzsonna egy fél grapefruit :DD De ez nagyon kicsi és nem is fogom eltenni jövőhétre úgyhogy azt most megeszem:) csak nem vétek megenni 19,4 dekásat :)

      Törlés
  2. És nagyon ügyes vagy a sütivel! A müzli szelet nekem is a belefér kategória.

    Ez a napod igazán jól alakult, kitartás, és így tovább!!

    VálaszTörlés
  3. :) Most talán tényleg sikerül..:)

    VálaszTörlés