2012. február 12., vasárnap

39, 40, 41. nap összefoglaló

Ez most egy szokásostól eltérő post lesz, mivel úgy ahogy van, káosz volt ez az egész 3 nap.. Úgyhogy, csak röviden..az elejétől.

Szóval, ahogy azt már korábban is írtam, allergiás vagyok, de utána akartam járni, ct.. eredmény: durva orrsövényferdülés és polipok, szem mellett, ilyen meg olyan kockázatos műtétre lesz szükségem.... időpont egyeztetés, vizsgálatok stb.
Totálisan beszartam, még egy törött csontom se volt eddig (kopp-kopp) erre meg műtét. Barátom rábeszélésére elmentem egy magánklinikára (bumm 15ezer) de!! megérte. Kiderült, hogy nincs szükség műtétre, elég egy szteroidos orrcsepp. (viszont orrsöv. műtét kell majd később) Nahát... így teljes káosz kinek higgyünk.. vissza honvédba egy 3. dokihoz.. igazolta az előzőt, úgyhogy műtét kilőve. Teljesen felesleges lett volna, mert vissza fog húzódni. Huhhh ezt megúsztam :)) Hála a barátomnak és kollégáinak, akik rengeteget segítettek... :))

Ezután a kavalkád után jött 2 nap takarítás... napi 8-8 óra.. nagggyon durva volt.. Nem is voltam itthon, szóval kaját nehéz volt tartani..de amennyire tudtam, rajta voltam.. de természetesen most nem fog egyezni, mivel ehhez rengeteg energiára volt szükségem.. de azért pizzákat nem ettem :))

Szóval a menü:
39. ről fogalmam sincs, azt fel sem írtam


40. nap                                                                    Menü:
R: 2 rozskenyér, 5 dkg sonka

T: 1 doboz (250) soványtúró
csere csütörtökkel, szóval túrókrém+ 5 dkg gyümölcs
E: zöldséges(répa, gomba) csirkemell, 1 tejeskávé
1 tonhalkonzerv, 5 dkg brokkoli
U: 1 rozskenyér, 5 dkg sonka,1 müzliszelet
sóska
V: 1 jóreggelt
fehérje

41. nap
R: 1 rozskenyér, 3 szelet sonka
2 rozskenyér
T: 1 alma
1 müzli, 1 joghurt, 5 dkg gyümölcs
E: 2db. tonhalas, tojásos szendvics (500 kcal volt)   1 harapás kókuszrúd
15 dkg sertéshús, 10 nyers zöldség
U: 3 abonett, 1 tejeskávé   
1 fehérje, 2 abonett, 1 joghurt
V: (még a vonaton hazafele éhezve :D) 3 abonett+3kocka csoki, (otthon) kb. 5 ek. krumplistészta
fehérje


Összegezve: Szerintem nem volt vészes, ami itt kerülendő lett volna a kókuszrúd, a csoki és a krumplistészta.. de teljesen kimerültem és úgy gondoltam, ennyit megengedek most magamnak. Ja meg még a szénhidrátból is volt most azért rendesen. Összesen: 4 szelet rozsk., 2 szendvics, 6 abonett..

Mindez majd a jövőheti mérésen fog gondolom meglátszani, de addig meg összeszedem az energiám és sokat edzek majd. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése