2012. január 22., vasárnap

20.-21. nap

20. nap:

R: tejeskávé, melegszendvics (félbarna, 2 szelet sajt, májkrém)
T: 1 alma
E: bableves, gyümölcssaláta
U: 4 kis szelet almás-fahéjas süti
V: sok gyümölcs saláta (cukor nélkül)

21. nap
R: tejeskávé, puding
T: alma
E: bableves, 5 sajtosrúd
U: 1 tejeskávé, 5-6 kis piskótaszerű süti
V: 2kisgombóc töltött káposzta

Igen, tudom, ezzel az eddigi diétámnak ennyi.. holnaptól újrakezdem(?) folytatom, úgy hogy betartom most már teljesen.(amennyire lehet)
Kb. fél év után végre barátomnál voltam egész hétvégén, együtt készítettünk pudingot,stb. nem fogok egy hülye diéta miatt ebből kimaradni. Jól éreztem magam, és kész :)
Tegnap tornáztam fél órát, plusz bringáztam fél órát.
Ma még nem tornáztam, de bringáztam negyed órát, és este még lehet rászánom magam a tornára, de nem 100%. Ez most így alakult... talán nem jött vissza minden.. igaz, így csúszik most a kép készítés. Holnap után fogok, a 23. napon.

Oké, tornáztam fél órát (+ a 15 p bringa...összesen nem annyira rossz :)

Nap(ok) összegzése... Hiába volt diétaellenes az elmúlt pár nap/hét, az elmúlt pár hónap alatt az első igazán jó hétvégém, amit a barátommal töltöttem és azt mondta, bár csak viccelődtünk, hogy újra szerelmes belém :)) És igen, már megjegyezte, hogy fogytam, és büszke rám:) Úgyhogy már csak ezért is örülök, hogy elkezdtem. Jobban érzem magam, könnyebbnek és még dicséretet is kapok :) 

Hasonlóan jó éjszakát mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése