2012. január 5., csütörtök

4. nap

Most kicsit nyűgös vagyok, vagy inkább rohadtfáradt.. úgyhogy csak röviden..
Tervezett: 

Reggeli: 1 szelet rozskenyér, 4 szelet sonka, paradicsom
Tízórai: fél alma, 1 szelet puffasztott búza
Ebéd: zöldséges barna rizs, 15 dkg csirke
Uzsonna: főzelék
Vacsora: fehérjeturmix

Tény:
R: 1 szelet rozskenyér, 2 szelet sonka, paradicsom (70, 40, 23)
T: 1 szelet puffasztott rizs, 2 dl tejeskávé (jó tudom, ne nagyon.. de vérvétel meg minden, kellett a cukor) (37, 152 kcal)
E: 1 müzli szelet (74)
U: tegnapi kelkáposzta főzelék, 1 szelet rozskenyér, 2 szelet gépsonka, pici sajt (290, 70, 40, 50)
V: 1 alma (31)


Összesen: 854 kcal    



És már most megittam 1,5 liter vizet :) Estére kb. 2,5 lett belőle.
És az egyetlen ok amitől nagyon boldog vagyok, hogy mégis tudok itthon kardiozni, mert van elliptikus gépünk, amiről itt olvastam:http://www.testformazas.hu/kardio.php

Itt leírja azt is, hogy milyen pulzus kell ahhoz, hogy zsírégetés v állóképesség legyen inkább, stb. Nagyon jó! :) Na meg mondjuk azt is, hogy ebből többet kell csinálni, mert nem olyan megerőltető, mint egy futópad mondjuk. Hát nekem épp elég megerőltető :D
Bár hulla vagyok, de mindjárt neki állok, mert nem akarom ellőni a 2 pihenőnapot egymás után.

Ja és találtam még valamit: 
http://www.bonuszbrigad.hu/Mozdulj-5-alkalmas-aerobik-berlet-zumba-kangoo-zsiregetes-az-Egressy-Fitnessbe-1-980-Ft-ert-60-kedvezmeny

Teljesen megéri, főleg, ha közel van :)


1 órááát tekertem!!!! 8/6os erősség, kb 12es átlagsebességgel, 11 km!! 406 kcal! :) elsőre nem is rossz. Hova fogok fejlődni? Na jóó..nemám.. :D Van itt mit fejlődni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése