2012. január 27., péntek

26. nap

R: 1 pufi 1 banán  37 kcal, 105 kcal
T: -
E: 150 g tejberizs (bolti): 181 kcal
U: 2 szelet csirkemell, párolt borsó, 3 mákos süti 153, 80, ez állt a legközelebb a valósághoz :D
2 mákos muffin 170 -> esetemben 3, szóval 170+85= 235
V: 2,5 dl tej (1,8%), fehérjeshake  110 (tej)+ 119


Összesen: 1020 kcal


Hát igen.. az a mákos süti nem kellett volna.. :D Bár így legalább 1000 fölé mentem. Borzalmas volt a mai napom... gyökérkezelés 4 érzéstelenítővel, egésznap PEsten rohangálás és én hülye még persze, hogy tornázok este :D Nagyon jól vagyok ám.. Na mindegy.. nem vagyok elájulva a mai teljesítményemtől...

3 megjegyzés:

  1. Azt értem, hogy a csirkemell 153 kcal, a borsó 80 kcal, de mennyi a 3 mákos süti?

    Látom, neked is ugyanaz a gondod, mint nekem: kívánod a szénhidrátot, és emiatt a napi fehérje/szénhidrát arány nem a legjobb. Erre én sem tudtam mit kitalálni :(

    VálaszTörlés
  2. Azt is írtam, hogy a 3 süti 235 kcal, ha minden igaz, de sajnos fogalmam sincs, hogy ez valóban jó e.
    Hát igen... szükségem van a szénhidrátra és az energiára.. :/ Valaki, aki kitalált erre valami jó megoldást, írhatna :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nézed, miket eszem, elég sokféle édesség keveredik bele a napjaimba :) A legújabb felfedezésem a LIDL-ben a light négercsók :))) 254 kcal/100g, 1 db 36 kcal, 4 után nem bírtam többet enni, és az "csak" 143 kcal volt. Nem ideális, de jobb, mint egy fél tábla csoki.

      Törlés