2012. január 7., szombat

6. nap

Elfogyott a víz, mi lesz velem? :D Ha tudnám, hogy a teában tényleg nincs semmi kcal cukor nélkül, akkor innám azt egésznap, de nem tudom..:/ Valaki hozzáértő, aki olvassa ezt, légyszi válaszoljon :D
Tervezett:

R: fél doboz túró, 2 szelet sonka
T: kiwi/alma/3-4eper/marék málna/fél grapefruit
E: 2 főtt krumpli, 10 dkg hal, párolt zöldség
U: fehérje
V: fehérje

Tény:


R: fél doboz túró, 1 szelet rozskenyér, 3 szelet sonka ( 112 ,70, 60)
T: 1 narancs, tea, 2 szelet sajt (41, 200)
E: 2 szelet csirkemell, párolt borsó, tea (153, csak nem megy ez a számolgatós... honnan tudjam, hogy hány gramm egy adag borsó? mindegy... 100grammra 80 kcal.)
U: 1 narancs, tejeskávé (41, 100)
V: 1 alma, 1 kefír, ha le tudom valahogy küzdeni.. :/ (31, 116)

Összesen: 1004... hát ma nem sikerült 1000 alatt maradni. Vagy ki tudja, lehet, hogy igen, mert nem tudom hogy kell számolni, de az is lehet, hogy máskor is bőven fölötte voltam, csak akkor se tudtam számolni. :D

Folyadék: mindennel együtt kb. 2-2,5

Mozgás: Ma pihenő nap. Nincs kedvem semmihez.

8 megjegyzés:

  1. Köszi a kommentelés átállítását!

    VálaszTörlés
  2. Én köszönöm, hogy segítettél :)

    VálaszTörlés
  3. ne maradj 1000 alatt. nem egeszseges. az en kcal szuksegletem minden mozgas nelkul ha csak fekudnek egesz nap, 1400kcal lenne...szerintem a tied is valahol ekorul van. eleg megterhelo lesz a szervezetednek 5 hetig 1000-1200kcal korul enni, es fogyni fogsz rendesen.

    VálaszTörlés
  4. Hát mondjuk az a terv, hogy fogyjak rendesen, de azért az egészségemnek nem akarok ártani. Meg ha meglesz a fehérjém az tuti dobni fog rajta. Köszi :) De amúgy az is lehet, hogy tényleg tök rosszul számolgatom. Mindenhonnan nézem, mennyiségeket se tudok, úgyhogy ez csak a körülbelüli érték. :D De akkor odafigyelek, hogy ezer alá ne menjek :) (Pedig már így is sokszor úgy éreztem, hogy túlzásba estem) Nagyon szeretném ezt most jól csinálni, metr elegem van már abból, ahogy kinézek, és leginkább abból, ahogy emiatt érzem magam..

    VálaszTörlés
  5. A tea tényleg 0 kcal (a facsart citrom is, az üveges citromlé nem annyira), és a kávé is csak a tej miatt tiltólistás - az a plusz :)
    A legjobb, ha magára a termékre nézel rá, mindenre rá van írva, mennyi kcal van benne.
    A menüdben pedig (ami amúgy 1200-1500kcal, ha tartod), nemcsak a kalóriák fontosak, hanem hogy megfelelő mennyiségben és mértékben vidd be a fehérjét--szénhidrátot-zsírokat. Próbáld meg minél inkább tartani, és fehérjejellegűt fehérjejellegűvel, szénhidrátot szénhidráttal stb. helyettesíteni.
    Ügyesen! ;)
    Syreni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó, azt hittem, hogy a kávé a cukor miatt nem szabad, és hogy a tej is fehérjét tartalmaz.
      Igen, szoktam a termékeket is nézni, de a mennyiségekkel nem vagyok tisztában.. fogalmam sincs, hogy hány gramm egy marék borsó pl. és mindent 100 grammra írnak..:/ De neten mondjuk meg 100 félét írnak, elég nagy különbségekkel.
      Mindig a többi nap és időszak szerint próbálom helyettesíteni, de akkor mostantól majd a jellegét is nézem! :)
      Köszi szépen! :)

      Törlés