2012. január 4., szerda

3. nap

Nos.. sztem ma lesz egy pihenőnap tornában, mert fogalmam sincs, hogy milyen kardio edzést csináljak. Elvileg nem futhatok, mert még le kell mennie 1,5 kg-nek kb, hogy ne legyen káros. Szóval marad az úszás, csak hát.. ugye nemsokára szigorlatozok és nem ártana tanulni, így nem tudok Pestre szaladgálni.. nem tudom, lehet, hogy várni kellett volna ezzel az egésszel.. csak tudom, ha most nem kezdem el akkor soha..

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mennyi kalóriát is viszünk be egy nap alatt ezzel a diétával, úgyhogy ma megnézem :) Valószínűleg irtó keveset..:D

Leírom most már mindig, hogy mi volt az eredeti terv, hogy ahhoz viszonyítva lássam, hogy mennyit ettem.

Terv:
Reggeli: kukoricapehely/müzli, fehérjeshake
Tízórai:  gyümisali (ribizli, áfonya, kivi, avokádó, narancs, ananász, citrom, grapefruit, eper, alma, mangó, sárgabarack, ananász)
 Ebéd: rizs, 15dkg hal, pároltzöldség
Uzsonna: fél doboz túró, sonka, paradicsom
Vacsora: 2 tojás/fehérjeturmix

Tény :D :
Reggeli: Igen, volt végre :D 1db cerbona müzliszelet (74 kcal)

Tízórai: 1 narancs, 1 alma, 3 szem ananász ( 41, 31, kb 10?)

Tízórai és ebéd között: 2 szelet sajt, mert már kilyukadt a gyomrom és mire itt ebéd lesz... :D uhh utánanéztem, az lehet, hogy ez 200 kcal volt? pff :D

Ebéd: Kelkáposzta főzelék (nem volt már itthon csirkemell, a halat meg utálom) (kb 290 kcal)

Uzsonna: Nem tudtam ellenállni, már vagy 1 hónapja nem ittam tejeskávét, úgyhogy megengedtem magamnak :D Szóval: 2dl tejeskávé 2 kisk. cukorral 152 kcal, 2 szelet sonka: 40 kcal, 1 db paradicsom: 23 kcal, 1 szelet rozskenyér: 70 kcal, 1 szelet sajt: 100 kcal, 100 g túró: 112 kcal

Ez most elég sok volt:S úgyhogy vacsorára max. 1 vagy 2 lágytojás. ami még plusz 136 kcal lesz.

Na, akkor összeszámolom, de valószínűleg sokkal de sokkal több, mint gondoltam eleinte. Jó... az hozzátartozik, hogy ma belehúztam a tegnapi meg tegnapelőttihez képest. Na lássuk mennyi az az annyi:


Hm.. elmegy.. 1143 most, tojással majd 1279 lesz, de az is lehet, hogy nem eszek már.
Mennyit ehettem eddig??? Úúúristen!

Bár azt se kell elfelejteni, hogy ahány oldal, annyi féle kalória számítás. Mindenhonnan nézegettem. Hát most ennyi.

Amúgy nem tudom, hogy mitől, valószínűleg az eddigi folyadékbevitelem drasztikus megemelése miatt :D (kb. fél literről - másfél-3 literre nőtt), de úgy tisztít, meg úgy meghajtott, hogy csoda, hogy még nem fogytam el. Nagyon rossz..:S Remélem hamar hozzászokik a szervezetem, ehhez az új dologhoz.

Na ez nagyszerű ötlet, akármikor ha írok egy bejegyzésen belül többször egy nap, más színnel fogom, hogy egyértelmű legyen, hogy melyiket mikor írom :D

8 megjegyzés:

  1. szia, én futok, és többen, akiknek a kalkulátor szerint nem kellene, futnak...én +20 felesleg alatt nem tartom károsnak, hiszen nem tartom magam akkora darabnak, akire a teste ilyen hatással lehet, plusz nagyon jól esik futni, utána sem érzem rossznak, nem fáj semmit...csak mondom:)
    de kardiónak az is jó, ha beraksz pár kedvenc zenét, és aktívan táncolsz rá, én csináltam régen, le is izzadtam benne, és élveztem is:)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Köszi, hogy írtál.. :) Mennyit futsz időben és km-ben?
    Én max 25 percet tudok, az eredeti 1 órás tervhez képest.. nem tudom, hogy annak van e értelme..

    VálaszTörlés
  3. szerintem, ha először úgy csinálod, hogy 50 perc a terv, és futsz, sétálsz picit, futsz, akkor menni fog, de ezt le kell tesztelned.
    én úgy kezdtem, hogy 100 méter, majd inkább abbahagytam, most ott tartok, hogy 5,3 km egyben, megállás nélkül, 40-45 perc között, múltkor 6 km volt, 51 perc, de 45 körül lett volna, csak támogattam valakit:)

    VálaszTörlés
  4. Huh, remélem egyszer én is ennyit tudok majd futni.. :) Igyekezni fogok.. Köszi :)

    VálaszTörlés
  5. nekem pár hét volt, de segített az is, hogy társaságban futok, és ők nyaggattak, amíg le nem futottam egyben, mert ők előbb tudták, amit én, hogy menni fog

    VálaszTörlés
  6. nekem sajnos nincsenek futótársaim, de jobb szeretek úgyis zenével futni, egyedül. :) Bár néha tényleg jó, ha van, aki noszogat..

    VálaszTörlés
  7. szia, en irok mindent kaloriara pontosan :)

    http://diajmfebulosz.blogspot.com/

    VálaszTörlés