2012. január 6., péntek

5. nap

Egyre nehezebb :S Főleg, ha ilyen kísértés van, mint ma. Reggel fornettiben állni 5 percet (barátom vásárolt) én meg csak nézegessem a finomabbnál finomabb sütiket.. de kibírtam.. Most meg... ebéd: milánói :S majdnem elcsábultam... De végül nem. Olvad a spenót, hmm...alig várom...-.- Annak érdekében, hogy ellenálljak a milánóinak, ettem egy kanállal a darált húsból. Sokkal jobb így. Már nincs bennem az, h de ez a kedvencem és nem ehetek, úgyhogy "bosszúból" csakazértis eszek. Asszem ez jó módszer lesz a későbbiekre nézve is. :)
Ja és beszereztem az édesítőszert végreee!! :) 100 g/38 kcal. 650 dbos kiszerelést vettem, ami 39 grammos. Úgyhogy kb 15 kcal van 650 db-ban :)) Én kettőt használtam most a teámba, de nagyon édes lett, úgyhogy lehet, hogy máskor csak egyet fogok. Semmmi mellék íze nincs, komolyan!! :) Úgyhogy aki nem tud lemondani a teáról agy a tejeskávéról, az inkább ezzel igya, mert rengeteg kalóriát spórolhat meg!


Tervezett:
R: 1 szelet rozskenyér, 4 szelet sonka, 2 szelet sovány sajt
T: kefír müzlivel
E: spenót tükörtojással
U: görögsaláta, 5 dkg sonka, mozzarella
V: fehérjeturmix

Tény:
R: 1 alma 31 kcal
T: 1 szelet rozskenyér, 2 szelet sonka, 1 szelet sajt: 70, 40, 100
közben egy tea - az lehet, hogy abban nincs kalória??? Sehol nem találok, vagyis de. Ott írták, hogy 0 kcal, csak az édesítőszer, ami 0,00000.... lehet :D 
E: spenót, 1 tükörtojás, 2 dl tejeskávé :$ 276, 100, 100 (cukor nélkül)
U: pár levél jégsaláta kb. 0 :D 1 narancs: 41
V: 1 szelet rozskenyér, 2 szelet sonka, 1 szelet sajt: 70, 40, 100


Összesen: 968 kcal

Edzés: 1 óra elliptikus gép, mostantól csak tekerés, mert nem tudom megjegyezni a nevét :D 10 km, 374 kcal. Ma kicsit rosszabbul ment, de erre is nagyon büszke vagyok, hogy végigcsináltam az egy órát.. :))

Víz: kb. 1,5 liter :/

4 megjegyzés:

  1. szia, én is szoktam kóstolni, én szerintem jó ötlet, bár lehet, ezért majd meg fognak engem itt kövekkel dobálni, nem sűrűn van ilyen, de van néhány kedvenc kajám, amibe egy kanállal bele szoktam enni, ha P. eszi, de mondjuk sütit és nasit azt nem, csak pl. tegnap vágattam vele a rántott camambert-ből egy 2 centis darabkát...meg ilyesmik.
    Ha ügyes a posta, hétfőn már ihatod vacsira a fehérjét:)

    VálaszTörlés
  2. Borzalmas ebbe belegondolni, hogy ennyire meg kell fosztani magunkat a kajától.. én imádok enni és nagyon édesszájú vagyok. Biztos, hogy nem fogok tudni nekiállni mamáksütijének és társainak.. De nem akarok állandóan lelkiismeretfurdalást, meg aggódást, h jajj megettem valamit. Nehéz... :/

    VálaszTörlés
  3. Én is nehezen állok ellen nekik, egy ideig muszáj, de én azzal "nyugtatom" magam, hogy mi ez az 5-10 hét ahhoz képest, amennyit egész életemben ettem és ehetek édeset?:)
    Amúgy, ajánlom neked prettywitch blogját (nálam ott van a címe), ő eszik édeset is, mert nagyon édes szájú, de leír minden kcal-ra, plusz rendelni is szokott ebédet, mert így tudja követni, hogy beleférjen egy diétába.

    VálaszTörlés
  4. Jaja már néztem, nagyon jó! :) Nem tudod, hogy hány kalóriának kell lennie (diétásoknak) egy nap alatt? :)

    VálaszTörlés