2012. január 2., hétfő

Kezdetek

Első nap, így úgy gondoltam, ideje elkezdeni egy blogot, ahol vezethetem az eredményeimet. Ma kezdtem bele az életmódváltásba (hű de hülyén hangzik :D), mert förtelmesen nézek már ki. Új étrend, mozgás, mozgás mozgás.

Ki kell alakítanom egy rendszert, úgy könnyebb betartani mindent. A mai napom még elég káosz volt.. beszerezni az alapanyagokat, stb. Anyway.... nem is olyan olcsó egészségesen táplálkozni :D

Szóval..Adatok:

Testmagasság: 165 cm
Testsúly: 65,7 kg (55 lenne az ideális, de a reális 57, mert annyit már sikerült elérnem)
Életkor: 21
Mell: 91 cm
Derék: 76 cm
Csípő: 104 cm
Comb: 62 cm
Haskörfogat: 88 cm
Bicepsz: 31 cm

Mai menüm:
Reggeli, tízórai sajnos kimaradt, mert 11 körül keltem, nem akartam gyorsan pótolni mindent :D
Ebéd: Először készítettem teljes fogást magamnak :D Najó.. 2 natúr pulykamell (borsos) és egy kis párolt zöldség (hmm, finom volt nagyon, pedig zöldségellenes vagyok.. :D) 

Most jön majd uzsonnára öö.. fehérjeturmix lenne, ami egyelőre nincs, úgyhogy valami hasonlóval pótlom. :)
Vacsorára pedig sajt, dió, alma a menü.. :)

Bele kell húznom a vízivásba is. Napi 2,5-3 litert meg kell inni. Alapból nagyon keveset iszok.. nem hogy még vizet.. :D Úgyhogy azt találtam ki, hogy kijelölök két vizet, ráírtam a nevem, nehogy más igya meg helyettem :D és annak el kell ma fogynia. Na hát, eddig még nem végeztem az első üveggel.. :/ :D

Bár most elég szomjas vagyok, mert most tornáztam, 52 perc!!!!! volt. Ennyit sose szoktam. Főleg nem mostanában. Régebben megcsináltam egy 30 perceset és ennyi. Ez is két torna volt már, hogy elég legyen időben. :)
Túl lehet élni, csak nagyon kell akarni. Én most nagyon nagyon szeretném. Ennyire még soha nem határoztam el magam. Ezért is kezdtem a blogot, hogy őszintén, mindennap leírjam, hogy mit ettem, ittam mozogtam. Ez szerintem motiválni fog, mert tudom, hogy le fog írni és már csak azért se nasizok, stb. :D Amit nagyon nehéz megállni.. volt még itthon süti meg minden, és mindenki csábítgat.. "jajj ennyire nem kell komolyan venni, egy sütit  lehet enni..mindent lehet, csak mértékkel" és társai.. lehet, csak ha egy kicsi ez egy kicsi az, tudom, hogy soha nem fog változni semmi.

Úgyhogy, ahogy a cím is mutatja, számomra ez egy eszméletlenül nehéz kihívás, ami már önmagában is motiváció, hogy vajon meg tudom e csinálni.. :)

Na egyelőre ennyi, este még lehet írok, nehogy megszegjem az uzsonnát és a vacsorát. :D



U.i.: A borzalmas képeket majd el felejtettem :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése