2012. január 10., kedd

9. nap

Reggeli: 1 szelet teljes kiőrlésű kenyér, 2 főtt tojás, 1 szelet sajt, 1 szelet sonka 125, 136, 100, 20
T: 1 pufi 37 kcal
E: 2 natúr csirkemell, 1 szelet t.k. kenyér 153, 123
U: 1 narancs, 1 szelet tk. kenyér, 1 szelet sajt, 2 szelet sonka 41, 123, 100, 40
V: fehérjeturmix tejjel, talán egy alma 219, 31

Összesen: 381+37+276+324+ 250 = 1268   Hát igen... ez ma egy ilyen nap..
De az az igazság, hogy hamarosan jön a "kedvenc" pár napom.. ilyenkor mindig sokkal de sokkal éhesebb szoktam lenni, csak eddig ettem is.. Hogy fognak engem elviselni a többiek?? Már most is durva...

6 megjegyzés:

  1. szia, ugye tudod, hogy van egy alap kcal felhasználásod is? a tegnapi bejegyzésednél jutott eszembe, ahol írod, hogy elégettél 400 kcal-t, akkor még van 600. ez ugye úgy van, hogy csak azzal, hogy vagy, elégetsz x kcal-t, átlag 1500-2000 körül, ha ez alá mész kajában kicsit és mozogsz, akkor fogysz, tehát olyannal ne ostorozd magad, ami amúgy nem is úgy van:)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Igen, tudtam, de azt nem gondoltam, hogy ennyit elégetünk csak úgy. :)
    Csak úgy szeretném, ha gyorsan lemenne..
    De nagyon elgondolkoztam most, hogy abbahagyom.. nem bírom ífy tanulás mellett.. köztudott, hogy a vizsgaidőszak arról szól, hogy síkideg vagy a vizsgák mellett, szükséged van az energiára ezért csokit majszolsz, ha már nagyon nem bírod, megeszel este valami finomat "hogy legalább ennyi jó legyen".. én meg itt kínzom magam duplán. És rájöttem, hogy ehhez képest tényleg többet ettem, zsíros kajákból is. De az az igazság, hogy hiányzik a kaja... most csinált itthon apum fagyit... úgy felfanám az egészet... de vhogy kibírom.. mindjárt jön a fehérje, az legalább finom, és édesség.
    Tudom, ha most abbahagynám, nem kezdeném újra..és újabb, elég nagy kudarc lenne, azután, hogy próbálkoztam és megint nem sikerül...

    VálaszTörlés
  3. amig ezt az egeszet kinzasnak fogod fel, es nem realisan annak, ami, addig szerintem fejben nem vagy kesz ra. szerintem gondold at, mit varsz ettol a programtol, az eredmeny mennyire fontos szamodra, mit vagy hajlando megtenni erte, mennyi energiat aldozol be ra. ha ezen szepen vegigmesz, ez egyben el is fogja donteni, hogy tovabbcsinalod, vagy sem. az egesz program-dieta-eletmodvaltas kozeppontjaban nem az etel maga all (nem az etelnek kellene allnia), hanem Te, mint egesz. az etrended csak eszkoz, a sport csak eszkoz. minden, ami beloled jon, toled ered, az a fontos - motivacio, cel, hozzaallas, maga az EGO.

    VálaszTörlés
  4. Meg lehet csinálni vizsgaidőszakban is, sőt akkor igazán, mert akkor tudsz rendszert adni az életednek. Én egyszer egy vizsgaidőszak alatt adtam le kb. 10 kg-t: figyeltem a kajálásra, és a nap fénypontja az volt, amikor este letettem a tanulást, és elmentem tornázni. Ha az édesség a kritikus, próbálj találni olyan édességeket, amiknek nem vészes a kalóriatartalma, nekem ilyen a pirosgyümölcsös cerbona szelet, ami 66 kcal.

    VálaszTörlés
  5. a.nna: Teljesen igazad van és köszönöm, hogy ilyen őszintén leírtad. Sokat gondolkoztam a dolgon. Mindenképpen szeretném elérni, hogy lefogyjak és hogy energikusabb legyek. Az, hogy nem állok teljesen készen, talán igaz, de ennél jobban sosem fogok rá készen állni. Most vagyok azon a ponton, hogy elég. Úgyhogy végigcsinálom.

    PrettyWitch: Ma nekem sem volt nagyon időm gondolkozni az evésen a tanulás mellett, és most jön (este 8kor) a jól megérdemelt mozgás, utána meg talán még egy tétel menni fog. :)

    VálaszTörlés