2012. január 29., vasárnap

28. nap

R: 1 dl tejeskávé
T:-
E: brassói nem volt nagy adag szerintem, úgyhogy nem olyan vészes, 2 dl tejeskávé           742.24 kcal  de szerintem ez kisebb adag volt. Na mindegy. http://kaloria.puha.hu/Receptek/Brassoi-apropecsenye-ahogy-anyukam-csinalta-


U: még egy kis csipegetés az ebédből, kb 5-öd annyi, mint ez.
V: alma



Az az igazság, hogy (most) nincs kedvem már ehhez.. Meguntam már, hogy mindig magamnak külön sütögessek, meg nézzem, hogy a többiek mit esznek.. Ha iszok vmit, nézzem egyből hogy hány kcal... Másfelől meg tényleg mindenki mondja, hogy mennyit fogytam..
Idegesít, hogy nem tartom teljesen, de mégsem megy. Nem bírom, hogy 7ből 6 nap csirkemell van párolt zöldséggel, nem bírok ennyire egysíkúan enni...
Utálom, hogyha Pesten vagyok nem ugorhatok be gyrosozni egyet, vagy pizzázni, vagy nem mehetek el moziba lelkiismeret furdalás nélkül, mert igenis párosmenüt eszek a barátommal, popconnal és kólával...
Ajhh :(


Jah és este RubintRékáztam, kb 45 perc, abból 30 popsi-comb, 15: bemelegítés+nyújtás

9 megjegyzés:

  1. ha tényleg fogni akarsz, áldozatot kell hozni...70 napig nem bírni valamit, az nyafogás. ha nem akarod, nem bírod, akkor meg hagyd abba, de hidd el, később rá fogsz jönni, mégis szeretnéd.
    azért se bírod, mert keveset eszel, én próbáltam már ezt elmagyarázni, egy alma nem reggeli...például. nézd meg thatsme, prettywitch blogait, vagy ketket és titti oldalait, és ha el akarsz valamit érni, alkalmazd, ami ott van. a rendes lifetilt diétával, ha csinálod, az első két hétben 5 kg leugrik...

    VálaszTörlés
  2. Van, amiben igazad van, de az hogy 70napig bírni, csak nyafogás.. ezzel azért nem értek egyet.. Egy olyan esetben, amikor imádsz enni, a kedvenc kajáidat főzik kb. és nem kérhetem meg, hogy te anya légyszi csak olyan kaját csinálj mindig, amit utálok.
    Nem szeretném abbahagyni, mivel így is mondta, hogy már most sokat változtatott az életemen ez, amennyire most csinálom. Lehet, hogy nekem nem olyan látványos, mint másnak, de kevesebbet eszem és többet tornázok, mint eddig valaha. Szeretném, ha több menne le, de nem fogom teljesen betartani, mivel nem akarok 2-3 hónapon keresztül csak csirkét enni.
    És nem is vagyok ilyen megszállott, hogy minden dekának megnézem a kalóriatartalmát, mivel elmegy a kedvem is mire oda jutok, hogy na akkor együnk.
    Nekem az evés örömforrás. Azt akarok enni, amit szeretek, csak kevesebbet. (nyilván a zsír, szénhidrát és kalóriabombákat kerülöm amennyire tudom)
    Az már egy óriási lépés volt tőlem, hogy cukrot egyáltalán nem eszek már, nem teszek se teába, se semmibe. Annyi cukrot eszek max. ami pár szelet sütiben van, vagy 1 bolti tejberizsbe, joghurtba. De azokból se sokat eszek.

    Az meg hogy keveset eszek... Nem fogok többet enni, csak azért, mert reggeli, tízórai, stb... Ha egyszer 10 v 11kor kelek, akkor így jártam, az kimaradt.. mivel délben, 1-kor ebéd.
    Nem éhezem, úgyhogy nincs ezzel gond. Főleg, hogy amikor eszek, akkor se zabálom fel a fél hűtőt csak azért, mert nem reggeliztem.

    És végül.. az, hogy nem 5 kg ment le az első hetekben (azon kívül, hogy nem tartom teljesen) nincs is olyan sok rajtam, ami lemehetne. Összesen, ha nagyon szuperül akarok kinézni kell lemennie 8 kg-nek. Akkor hogy lenne lehetséges, hogy abból 5 lemenjen az első két hétben? A maradék 8 héten meg menjen le összvissz 3kg? Szerintem teljesen normális heti 1 kg.. De hamarosan jön(1-2 nap) az újabb mérés, majd meglátjuk..

    VálaszTörlés
  3. Nem jó ez a hozzáállás. Ha nem akarod, ne csináld, annak nincs értelme, hogy ezt az egészet kínzásnak, szenvedésnek éld meg, amit csak másokért csinálsz.

    Ha viszont érted, tudod, hogy magadért, az egészségedért, az álomi alakért csinálod, és folytatni akarod, akkor tedd azt. De olyan formában, amit nem szenvedésként élsz meg.

    Szerinted nekem nem volt örömforrás az evés? Vagy miért is lettem 90+kg? Persze hogy az volt, ma is az. De megtanultam, hogy tudom összhangba hozni ezt azzal, hogy fogynom kell, az egészségem miatt.

    Nézd meg, én is, sőt még Thatsme is eszik gyrost. Ha haverokkal McDonaldsba mész, wrapet nyugodtan ehetsz főétkezésnek. Én édességet is eszek minden nap, mert szükségem van rá. Össze lehet ezt hozni, csak akarni kell.

    Ha neked nem jó módszer sem a LT diéta, sem a kalóriaszámolás, akkor találd ki, mi az, amivel te tudnál működni. Biztosan van olyan módszer, ami neked személy szerint beválik. Nem feltétlenül ugyanaz, mint bármelyikünknek, mert mások vagyunk. De találd ki, hogy hogyan működhetnél, és írd meg. Én is kíváncsi vagyok rá, és hátha másnak is adnál ötletet!

    VálaszTörlés
  4. Tudom, hogy magamért teszem, de ilyen vagyok. Tényleg nehezemre esik és szenvedek, de mikor látom, hogy már lement, meg kg-be is esetleg és mindenkitől csak a jót hallom, hogy hogy látszik, meg büszke rám, hogy csinálom, akkor nem érdekel a szenvedés.
    Nem tudom, hogy ti hogy tudjátok összehozni így az étkezéseket. Nekem tényleg nem vált be annyira ez a két módszer, de úgy gondolom, ez is egyfajta módszer, amit már csinálok, nagyjából bármit, csak kevesebbet, mint eddig + sok mozgás.
    Csináltam már 90 napos, szétválasztóst, az se jött be. Nem szeretem a merev szabályokat, mert az van akkor rajtam, hogy csakazértis eszek. Most aránylag egészségesen eszek, kevés cukor, kevés szénhidrát,sok fehérje, zöldség, gyümölcs. És ami nagyon fontos, hogy rendszeresen. Így nem csipegetek, mert tudom, hogy pl. 4 fele uzsonna, akkor eszek majd. Napi 5 étkezéssel nincs szükségem nagyon nassolásra. Holnap jön egy mérés, lehet átértékelem az egészet, ha nem olyan eredmény lesz, aminek örülnék, de egyelőre most ilyen formában tudom "tartani".. :)

    VálaszTörlés
  5. mintha magamat hallanám..nem eszek cukrot, csak néha joghurtot, amiben ugyan van, de keveset - ergo eszel cukrot:) kell is valamennyi, nem lehet teljesen megszüntetni amúgy, mivel már mindenben van:) a bolti tejberizs meg sütike meg mondjuk bnem az, amit kellene...
    miiiindenki imád enni, ez nem lehet kifogás, ha nem imádna enni x, akkor nem lett volna 70 kiló, stb.
    anyut meg lehet kérni, tapasztalat, hidd el, nem nagy gond a rántott pipi mellé csinálni natúrat, kicsi rizzsel
    reggeli kimarad? ez mi, hogby azért, mert 10-kor kelsz?:) de hát akkor van reggeli, amikor kelek:) ha 10-kor, akkor akkor...napi öt étkezés sincs meg sokszor, hiába írod, és rendszeresség se, hidd el nekem, én aztán tudom, mit beszélek (btw Prettywitchre is hallgass egészen nyugodtan, sőt..!)
    nekem is rohadt nagy bukó volt, ahogy elkezdtek dicsérgetni, most már megtanultam kezelni
    a mozgás tk jó, ha az életed része lesz, de ez a gépeken való bohóckodás..bocs, nem találok jobb szót..menj ki inkább futni! jó, ne most, mert most ahhoz hideg van, de egy hete még simán lehetett...
    nem próbálni kell és fél megoldást keresni, majd azt megmagyarázni magadnak és nekünk, hanem összeszorítani a fogadat, és rendesen enni, és itt NEM a lifetilt étrendre gondolok elsősorban, hanem pl. nincs brassói, nincs süti (ha van, akkor maximegalight - lásd megint Prettywitch blogja), nincs bolti tejberizs...
    a kcal számlálás valóban szívás, de igen érdekes dolgok derülnek ki belőle! gondolnád, hogy 2 3in1 kávé 258 kcal?? rengeteg...vagy, a bolti tejbebrizs is van vagy 250 kcal...az 1200 kcal-os étkezésből vétek ennyi elvesztegetni olyan dologra, mainek tápértéke nulla...én is próbálok a kávéra éppen alternatív megoldást keresni
    este fehérje, nem gyümi..kaptál turmixot, idd azt, kicsi fahéj, és máris még finomabb (nem curkos fahéj!!!)
    kösd le az agyad tv-vel, olvasással, tanulással, SPORTtal és kevesebbet fog a kaján kattogni, igyál meg néha 1-1 bögre mézes teát, édes, egészséges, bár nem literszámra kell inni mézzel, de néha lehet, ha nassolnál, egyél répát, nagyon finom, megvan a rágás élménye, keresd meg a boltban a legkevesebb kcal-t tartalmazó "nasit", ha ég a ház, vegyél pár fehérjeszeletet, nagyon finomak, ha ég a ház, mehet, tényleg jól esik az embernek, és abszolút visszaadja a csoki evés érzetét
    nemcsak az alényeg, mit mutat a mérleg, hanem az is, mit eszel meg, lehet, hogy kevesebb leszel, viszont attól még olajosat, cukrosat ettél, ráadásul nem jól. reggeli nem maradhat ki...főleg ne legyen egy alma, én pl. falat kaparom az alma után, olyan éhes leszek...
    a kritikát pedig minden esetbenb próbáld meg elfogadni, illetve átgondolni, mert ha csak cseszegetni akarnánk, nem írnánk ide kisregényeket:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van, amire már korábban válaszoltam most ebben a kommentben. Nagyrészt megvan a napi 5 étkezés csak néha nem. De miért baj, ha csak egy almát eszek (szoktam mellé pufit is ált.) ha tudom, hogy úgyis 2 óra múlva tízóraizok, és akkor fogok enni rozskenyeret,stb. Általában nem otthon vagyok reggelinél, hanem megyek haza Pestről és a vonaton ennyire futja. Nem éhezek tőle, de tudok tízóraizni.

      Dicséret.. nem szállok el tőle, sőt. Épp ez ad erőt a folytatásra. Nagyon alacsony az önértékelésem és mindig is mások véleményére adtam (a sajátomra is) ezért most is fontos, hogy mások mit gondolnak és biztatnak. Ez nem egyenlő azzal, hogy mások miatt csinálom. Persze, hogy magam miatt csinálom, mert jól esik, ha belenézek a tükörben és nem egy dagadt lányt látok, hanem azt, hogy egyre fogy a fenekem és nadrág próbánál már nem alig tudom felráncigálni ezt a mostani idióta divatú csőnadrágot.

      Ja igen, turmix. Iszom, csak félek tőle továbbra is, hogy attól csak hízni fogok, ha nem mozgok eleget. És míg az 2xx kalória, addig egy alma és egy pufi 68 kcal.

      A többi tipp, amiket mondtál azt megfogadom, mert tényleg jól lehetnek, a répa és fehérje szelet. :)

      Kritikák: törekszem arra, hogy elfogadjam. Sosem veszem bántónak, tudom, hogy segíteni szeretnétek és nagyon szépen köszönöm! Tényleg! Az, hogy ennek ellenére mégsem úgy csinálok valamit, az azért van, mert - bár átgondoltam - nem értek egyet vele. Nem érzem magam rosszul a diétától, nem szédelgek, hanem jó így. Van, hogy nem azt eszem, ami a diétában van leírva, de nem hiszem, hogy ez akkora baj lenne, mivel sokan nem úgy vesznek részt ebben a programban hogy teljesen tartják. (vajon van olyan, aki igen??).
      Kalóriaszámolgatásnak akkor látnám értelmét, ha rengeteg kalóriát vinnék be egy nap és meg kéne nézni, hogy hol lehet csökkenteni.

      Ami segítség jól jönne, ha leírnátok, hogy akkor mi az egészséges étel.

      Köszi, hogy írtál és ne gondolod, hogy egyáltalán nem gondolom át, amiket írtok. Csak nem tudom, hogyan egyek jól/jobban. Én úgy gondoltam, már ez is sokkal egészségesebb, mint eddig.

      Törlés
  6. Nekem egyetlen egy fajta fogyókúra jött be (csináltam előtte én is minden sz.rt): a kalóriaszámolás. Neked lehet, hogy egész más válik be. Írd le a rendszered, mert én most nem nagyon látom át, pedig mindig olvaslak. Mrija ötletei közül szedd össze azt, ami neked is beválhat, és nézd meg, én miket eszek édességnek, mert azokat esélyes, hogy te is szeretnéd.

    Ráadásul, ha jól értettem korábban, te nem azért küzdesz, mert nagyon sok felesleg volna rajtad, hanem csak kicsit csinosodni szeretnél. Ez egyrészt jó, mert keveset kell csak leadnod, másrészt nem jó, mert nem vagy motivált, és mert az utolsó kilóktól talán a legnehezebb megszabadulni: azok tényleg csak szigorúan betartott diétával és mozgással mennek le.

    Engem ezért most lehet, hogy megköveznek, de ha csak 5 kg körüli felesleg van rajtad, és ennyire szenvedsz az egésztől, akkor ne erőltesd most, hanem csak figyelj oda, hogy keveset és egészségesen egyél (a mai paradicsomleves, palacsinta, májkrémes kenyér nem az egészséges kaják csúcsa, még akkor sem, ha nem fogyózol). Ja, és mozogj mellette. Ha hízol, akkor nem jó a módszer, és kellene találni valami mást, ha stagnálsz, és amúgy tetszel magadnak, akkor minek szenvedj, ha pedig fogysz, akkor istennő vagy :)

    Kalóriaszámolás: tényleg annyi energiát kíván? Nézd meg, Mrija néhány nap után rátalált arra a napi felesleges 200 kalóriára, amit gond nélkül ki tud hagyni az életéből. Nem érné meg neked is néhány napig számolni? Ha kell, segítek, csak írj mennyiségeket, meg körülbelüli összetevőket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan aranyosak vagytok, nem is értem, hogy miért. Próbálom elfogadni a kritikákat, de ahogy te is írtad, Boszi, nincs szükségem óriási szigorú diétákra egyelőre. És remélem, hogy most már így is marad. Szép lassan lemennek a kilók. 31 nap alatt lement 3,2 kg. Oké, ez nem 5 ahogy, talán mrija írta, hogy kéne, de ezt már leírtam miért. Ez az előző 90napos diétámnál kb a 80. napon volt így..
      Ezzel, ahogy most csinálom, nem szenvedek, max. néha. Nincs tőle bajom, nem szédelgek, elég ennyi energia számomra. Ezen felül amit ettem, tényleg csak azért volt, mert szeretek úgy felállni az asztaltól, hogy fullra vagyok. Csakhogy ez nem egészséges, hanem próbálom elérni azt, hogy meg tudjak állni a kajálásban ott, amikor már igazából nincs szükségem többre de mégis jól vagyok.

      Egy szóval sem mondtam, hogy nincs cukor azokban a dolgokban :) Mindig is azt írtam, hogy próbálom minimálisra csökkenteni a cukrot és a szénhidrátot is :) Csak mostmár nem iszom 5 kanál cukorral a kb. 1,5 liter teát.

      Mindenki arról ír, hogy nem egészséges, amit eszek. Mi akkor az egészséges? Ezt már a.nna-nak is leírtam 30. nap-nál, hogy eszek gyümölcsöt, csirkét, zöldséget, fehérjét, sokat és némi szénhidrátot. Mik ezen felül az egészséges ételek? Nem lehet ezeket enni állandóan. Haltól ha rágondolok is kiráz a hideg, úgyhogy az kizárt.

      Kalóriát meg, ahogy Te is írtad, ahhoz kell, hogy tudd, hol lehet csökkenteni. Én nem viszek be sok kalóriát.
      (btw. most mondtam le a rakott zöldbabról:( helyette a szokásos csirke, párolt zb.)

      De kíváncsiságképpen, ha tényleg nem gond, akkor leírom, hogy miket eszek, összetevőkkel. Csak 2-3 napig, hogy megtudjam, lehet hogy 5x annyit eszek, mint gondolnám.

      Törlés
    2. A halat én sem bírom, és nem állítom, hogy én vagyok az egészséges étkezés szobra :( Amúgy az egészséges étkezés: kevés zsír, kevés szénhidrát - az is alacsony glikémiás indexű -, kevés adalékanyag, sok fehérje és zöldség, mértékkel gyümölcs. Nem mintha én mindig így tudnék étkezni.

      Rakott zöldbab lehet tök jó, ha csirkéből van, kevés zsírral, meg káros is, ha disznóból, zsírosan, sok tejföllel (tudom, szerintem is az utóbbi a finomabb).

      Ha fogysz azzal, ahogyan eszel, akkor nem akarok beleszólni, csak mintha azt írtad volna, hogy nem mozdul. De az új bejegyzésnél a képek látványosak. Csináld, ahogy gondolod, és ha elakadsz, akkor gondolkozz el azon, hogy kell-e és milyen irányba váltani.

      Számolni szívesen számolok veled, ha akarod.

      Törlés