2012. január 9., hétfő

8.nap

Szigorlat miatt elég rendesen ki vagyok borulva, úgyhogy most nincs időm főzögetni, szóval a "családi ebédből" ettem, ha ez volt előírva, ha nem. Próbálok rá figyelni, de kikészít most minden. Majd mozgással ledolgozom.
Szóval:

R: 1 szelet rozskenyér, 1 szelet sonka, 1 szelet sajt 70, 20, 100
T: 1 alma, 1 pufi 31 kcal, 37, kcal
E: krumplifőzelék, 1 nagy fasírtnak megfelelő kis fasírtok, tejeskávé krumplif: 112 kcal ez lehetséges??? fasírt: 200 kcal , tejeskávé: 100kcal
U: fehérjeturmix: fehérje: 119 tej: 100
V: 1 szelet sajt, 3 szem dió, 1 alma 100, 78, 31

Összesen: 190, 68, 412, 219,209 (csak hogy lássam lebontva az arányokat) : 1098   Hoppá! Sokkal többre számítottam :)) Bár, a krumplifőzelék nekem gyanús, hogy nem ennyi.. de ezt találtam róla csak.. :)

Éééééés rászántam magam Este 9-kor (addigra végeztem mai tanulással), hogy tekerjek: Eddigi legjobb eredményem (abból a kemény 3 v 4 tekerésből :D)    1 óra; 11,4 km; 415 kcal
Úgyhogy csak 683 maradt. Na persze :DD Akkor már minden bajom lenne, most meg tökre pörgök, pedig igazából hulla vagyok, szellemileg, testileg egyaránt. Azt mondják, ilyenkor lehet a legjobban aludni :) Kipróbálom :))

Nagyooon nagyooon  finom ez a fehérjeturmix :)))) Így már nem is lesz szükségem tejeskávéra. Még egyszer köszönöm mrija!! :))

10 megjegyzés:

  1. szia, nem történt tragédia, viszont a mellé kajálások, főleg az elején, és főleg "kezdőknek" már előre is vetítik a bukást, hidd el. ezért érdemes szigorúan venni az előírtakat, pl. megkérni a családban a krumplifőzit készítőt, hogy dobjon fel egy adag párolt zöldséget neked a főzi mellé, max. kimarad a hal. a tejeskávé meg szerintem, ha cukros volt, több kcal.
    én már túl vagyok ilyen szakaszokon, azért dumálok bele:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, csak annyira nehéz egyedül csinálni.. Jó tudom, ti is csináljátok, de mégsem olyan, mintha itthon mindenki így enne. Annyira rossz érzés, mikor mellettem mindenki a kedvenc kajámat eszi én meg salátaleveleket nyammogok...
    Na jó, nem keresem a kifogásokat.. én akartam csinálni..
    A tejeskávét cukor nélkül iszom, meg mindent (édesítőszerrel, amiben kb semmi kcal nincs)

    VálaszTörlés
  3. tudom, tudom...tényleg nem könnyű, nekem is egyszerre jött akkor minden, amikor elkezdtem, nálunk a párom édesszájú én meg süti mániás vagyok/lennék, és az ő nagyija hetente kétszer süt...szerinted?:)))
    amúgy meg alapvetően főétkezéskor ehetsz jókat, nem kell nyammogni a salátát:)
    el kell nekik is mondani, mesélni, meg kell kérni őket, legyenek rád tekintettel, ne vegyenek neked édességet most pár hétig, és ha van energia, csináljanak neked is kaját, de lehet kombinálni is, nekik rakott sajtos csirkés csoda, neked párolt pipi fűszeresen...

    VálaszTörlés
  4. A kajával nincs gond, abban segítenek, ill. én csinálom magamnak, csak, ha nincs rá időm. Inkább most csak kiidegeltek, nehezen kezelik, hogy hisztis vagyok valószínűleg a diéta miatt is, suli miatt is.
    És attól tartok, hogy mivel most nagyon szeretném, végigcsinálom ezt a diétát, de ha vége lesz, igenis akarok majd nagyon finomakat enni.. és vissza fog jönni az egész.. :s de nem tudok egy életre megválni az édességtől, a mekitől, a szeszes és rostos italokat sem szeretném kiiktatni.. szóval.. nem tudom, hogy lesz... mértéktartás nyilván, de ha végre hozzáférhetek ezekhez, nem biztos, hogy meg tudom majd állni.

    VálaszTörlés
  5. Lehet tartani hosszú időn keresztül, de ahhoz neked kell összerakni az étrendedet, abszolút saját magadra szabva.
    Én pl. édesszájú vagyok, és úgy diétázom, hogy minden nap eszek sütit (vitálkonyha, 130-200 kcal között). Ha nem így csinálnám, feladtam volna már kb. a 3. napon. Csak ésszel kell édességet választani. Pl. egy pirosgyümölcsös cerbona szelet 66 kcal, és egy időre kielégíti az édességvágyamat.
    A finom kajákból sokat meg lehet csinálni kalóriaszegényen. Többen elkezdtünk recepteket írogatni, szedj össze magadnak párat, vagy találd ki te is, hol csökkenthetnéd a kalóriát!
    Meki: grillcsirkés mcwrap 420 kcal körül van, főétkezésnek tökéletesen belefér. BigMac 500 kcal körül, ha csak azt eszel egy light kólával (sültkrumpli megy a pasidnak, ismerősnek, vagy csak simán nem kéred el), akkor szintén egy normális ebéded volt. Más kérdés, hogy egy órával utána éhes leszel, de valamit valamiért.
    Ezek viszont csak akkor működnek, ha írod szigorúan magadnak a kalóriatartalmat.

    VálaszTörlés
  6. haha en egy 186 centis 73 kilos hizni keptelen, am mindent megevo hapsival elek. konkretan csak hizlalo kajakat eszik a pizzatol a chipsig. itt mellettem. en meg eszem az en kis csirkemet zoldseggel. en egy pohar viztol is hizom, o meg egy tusszentestol leszalkasodik...

    elhatarozas kerdese. ha vege a dietanak, te is ehetsz jokat, csak le kell oket mozogni.

    hallgass az elottem szolokra, tapasztalatbol beszelnek..

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm! Aranyosak vagytok! :) Olyan jó érzés, hogy ennyi segítséget kapok tőletek! Tök sok erőt ad.. íjó tudom, lehet valakinek ez semmit sem jelent, de nekem igen. :) Mekiben max. Cézársalátát szoktam enni (még diéta előtt pár nappal) de szósz nélkül nem tudom megenni, de akkor az is belefér néha néha :D Ezen a sajátétrenden majd elgondolkozok, de egyelőre megpróbálok koncentrálni a mostanira, ma tudtam meg, hogy 5 hétig lesz ugyanez. Izgi lesz :D

    Anna: Minden elismerésem :D Neked aztán lehet akaraterőd, ha ezt kibírod. :P Engem ma öcsém kínált chips-szel..alig bírtam ki:D

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés